Sammen med kunstgruppen – Kunst i Huggeriet – havde vi udstilling hos Filips Sten- og Billedhuggeri. En spændende udstilling med keramik af Inger Bruhn, glaskunst af Ivan Boytler, trækunst af Allan Bo Jensen og maleri af mig. En dejlig fernisering med mange gæster og tak til Horsens Lokal TV for det flotte indslag.

Del Mommes kunstværker med de andre!