Udstillinger

Horsens Kunstforening – 1. maj 2025

2026-01-08T13:41:02+01:00Udstillinger|

Jeg blev kontaktet af Horsens Kunstforening, som tilbød mig muligheden for at udstille i Sundhedshuset Horsens. Som navnet antyder, huser Sundhedshuset en lang række forskellige behandlere og summer dagligt af liv og aktivitet med mange besøgende. Udstillingen skulle fordeles over alle tre etager, så der var en del værker, der skulle forberedes og hænges op. Det var min første solo-udstilling, og jeg var både spændt og nysgerrig på, hvordan mine værker ville blive modtaget.

Go to Top