Horsens Kunstforening – 1. Maj 2025

Jeg blev kontaktet af Horsens Kunstforening, som tilbød mig muligheden for at udstille i Sundhedshuset Horsens. Som navnet antyder, huser Sundhedshuset en lang række forskellige behandlere og summer dagligt af liv og aktivitet med mange besøgende.
Udstillingen skulle fordeles over alle tre etager, så der var en del værker, der skulle forberedes og hænges op. Det var min første solo-udstilling, og jeg var både spændt og nysgerrig på, hvordan mine værker ville blive modtaget.

Til ferniseringen holdt formanden for kunstforeningen en tale, hvorefter jeg fortalte om mine tanker og idéer bag malerierne. Der kom mange gæster, og selv Horsens Lokal TV dukkede op for at dække begivenheden.

Video fra ferniseringen ligger på Horsens Lokal TV’s hjemmeside og på YouTube.

Tak til Horsens Kunstforening, Horsens Lokal TV og alle gæster

Del Mommes kunstværker med de andre!