Oktober – December 2026
Der vil blive udstillet både malerier og glaskunst, så glæd jer - det gør jeg.
Der vil blive udstillet både malerier og glaskunst, så glæd jer - det gør jeg.
Efterårs udstilling i Gårslev Kunstforening. Et arrangement, hvor hele byen støtter op og der er mange spændende forskellige udstillere. Blandt andet Jacob Haugaard, Annette Corfitzen, Annemette Huusum og mange flere.
Sammen med kunstgruppen - Kunst i Huggeriet - havde vi udstilling hos Filips Sten- og Billedhuggeri. En spændende udstilling med keramik af Inger Bruhn, glaskunst af Ivan Boytler, trækunst af Allan Bo Jensen og maleri af mig. En dejlig fernisering med mange gæster og tak til Horsens Lokal TV for det flotte indslag.
Vivamus suscipit tortor eget felis porttitor volutpat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin eget tortor risus donec rutrum congue.
Jeg blev kontaktet af Horsens Kunstforening, som tilbød mig muligheden for at udstille i Sundhedshuset Horsens. Som navnet antyder, huser Sundhedshuset en lang række forskellige behandlere og summer dagligt af liv og aktivitet med mange besøgende. Udstillingen skulle fordeles over alle tre etager, så der var en del værker, der skulle forberedes og hænges op. Det var min første solo-udstilling, og jeg var både spændt og nysgerrig på, hvordan mine værker ville blive modtaget.
Artist in Residence – The Fat Eye Art Gallery, Langeland Et ophold på The Fat Eye Art Gallery er som at træde ind i et levende kunstværk. Galleriet ligger midt i den smukke langelandske natur – omgivet af en stor, parklignende have, hvor kunsten bevæger sig frit mellem træer, stier og små hemmelige kroge. Her findes et overflødighedshorn af udtryk: malerier, tegninger, skulpturer og finurlige installationer, der dukker op, hvor man mindst venter det. Det er et sted, der summer af kreativ energi, og hvor fantasien får lov at slå rod og vokse vildt. Under mit artist in residence-ophold lod jeg mig inspirere af omgivelsernes poesi – af lyset, stilheden og den særlige blanding af natur og kunst, som gennemsyrer stedet. Det er et frirum for fordybelse, eksperimenter og nye ideer – et sted, hvor man kan give slip på hverdagen og lade processen føre én nye steder hen. Specielt skulpturen, der var lavet af Lars Calmar, fandt vej helt ind i mit hjerte.
Jeg skal udstille i Juli og August. Af mine værker vil der blive udstillet malerier og glaskunst. Glæd jer - det gør jeg.
Vivamus suscipit tortor eget felis porttitor volutpat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin eget tortor risus donec rutrum congue.
Jeg er i fuld sving med at gøre klar på mit nye værksted, så jeg kan slå dørene op og vise jer min lille hule. Men I skal nok høre mere...